piątek, 22 marca 2013

[Złap to!] pocztowe śmieci - koperty z okienkiem

Witajcie!
Tydzień pocztowy dobiega już końca, ja wzięłam w obroty koperty z okienkiem  w których najczęściej otrzymujemy rachunki.


Powstał słitasny skrapiszon w którym 2 okienka wystąpiły w roli ramek a wewnętrzne części kopert (te z cudnym niebieskim wzorkiem w trójkąty) stanowią główną część tła, wycięłam w nich napis 'love' i serducha. Dorzuciłam jeszcze trochę taśmy, ścinki, folię bąbelkową (rrrrróżową:)) i sznureczek i gotowe:))


Mamy nadzieję, że zainspirowałyśmy Was do chomikowania pocztowych śmieci i wykorzystywania ich w Waszych pracach:))

Przypominamy o konkursie sponsorowanym przez sklep scrapki.pl. Do wygrania wspaniały zestaw materiałów Studio Calico!
Zasady znajdziecie w poniedziałkowym poście.

2 komentarze:

  1. Mega słitaśny :)I świetny pomysł na wykorzystanie kopert, moje już nie będą lądowały w śmietniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te świetne środki z kopert!

    OdpowiedzUsuń